1. ÜLDINFO
Kirjade vastamise aeg on kuni 3 päeva! Üldjuhul vastatakse 1 tööpäeva jooksul.
Kui tekib küsimusi või soovite teada tellimuse kohta infot, pöörduge julgelt klienditeeninduse poole info@lallar.ee
1.1 Toodete tarneaeg on kuni 14 tööpäeva.
2. TELLIMINE
2.1 Tooteid saate tellida meie e-kauplusest ilma registreerumiseta. Oleme teinud süsteemi, mida on turvaline ja mugav kasutada.
• TOOTE LISAMISEKS OSTUKORVI VAJUTAGE NUPULE “Lisa korvi”
• TEID SUUNATAKSE PEALE LISAMIST AUTOMAATSELT OSTUKORVI
• VAJUTAGE NUPULE “MINE KASSASSE”
• TÄITKE KÜSITUD LAHTRID, VALIGE SOBIV TRANSPORDIVIIS
• VAJUTAGE NUPULE “ESITA TELLIMUS”
3. TASUMINE
3.1 Pärast ostu tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu “TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.
3.2 Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda kasutades järgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, COOP Pank, Pocopay
3.3 Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt Digimeerik OÜ arvelduskontole laekunud.
3.4 NB! Maksega seotud teenustasud kannab maksja!
3.5 Aktsepteerime vaid Euro makseid
3.6 Makseid vahendab Maksekeskus AS
4. KÄTTETOIMETAMINE
4.1 Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri “tellimus kinnitatud” koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti võtke ühendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie kaubaga tegelema. Kui kaup on koos, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile “Teie tellimus on teele pandud”.
4.1 OMNIVA pakiautomaat
Kohaletoimetamine 1 päev
(Kauba liikumine on jälgitav, turvaline)
4.1.1 Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seejärel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. Üldjuhul jõuab tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni jõudnud peale paki teele panemist 3 päeva jooksul, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.
4.1.2 Omniva kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefoni SMS koodiga. Lähete Omniva automaadi juurde (peamiselt kaubanduskeskuste peauste lähistel) ja leiate sealt puutetundliku ekraani. Jälgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja näha) ja võtate Teile saadetud kauba.
Täpsem info: www.omniva.ee
4.2 Itella pakiautomaat
Kohaletoimetamine 1 päev
(Kauba liikumine on jälgitav, turvaline)
4.2.1 Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seejärel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. Üldjuhul jõuab tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni jõudnud peale paki teele panemist 3 päeva jooksul, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.
4.2.2 Itella kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefoni SMS koodiga. Lähete Itella automaadi juurde (peamiselt kaubanduskeskuste peauste lähistel) ja leiate sealt puutetundliku ekraani. Jälgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja näha) ja võtate Teile saadetud kauba.
Täpsem info: www.itella.ee
5. TAGANEMISÕIGUS
5.1 Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest ja saada raha tagasi täies ulatuses viivitamatult, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest kaupmeheni või kui tarbija on esitanud tõendi, et ta on asja tagasi saatnud. Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust igal hetkel kui tellimus pole kliendini jõudnud ja saada raha tagasi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kliendi soovi avaldamisest. Selleks peab meile lihtsalt teada andma e-maili aadressile info@lallar.ee
5.2 Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetama tagastatava kauba Kaupmehele 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi teate Kaupmeheni jõudmisest. Lisaks toote eest tasutud summale tagastab kaupmees tarbijale ka asja kättetoimetamise kulud samale pangakontole, millelt vastav makse Kaupmehele laekus. Tagasimakse tehakse viivitamatult kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest kaupmeheni või kui tarbija on esitanud tõendi, et ta on asja tagasi saatnud.
5.3 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Teil õigus nõuda toote asendamist või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Digimeerik OÜ kulul.
6. TELLIMUSE TÜHISTAMINE KLIENDIPOOLNE / MEIEPOOLNE
6.1 KLIENDIPOOLNE: Kui olete sisestanud vale tellimuse või soovite tellimust tühistada, saadke palun e-mail info@lallar.ee Enne tellimuse tühistamist saadame Teie e-posti aadressile meeldetuletuskirja.
6.2 KAUBA TAGASTAMINE:
Kui tellitud toode osutuks ebasobivaks ja soovite tagastada, siis võtke meiega ühendust info@lallar.ee ja koos leiame tagasi saatmiseks lahenduse!
7. ANDMEKAITSE
7.1 Digimeerik OÜ kasutab isikuandmeid ostutellimuse täitmiseks. E-posti ja telefoninumbrit võidakse kasutatada Digimeerik OÜ kampaaniakirjade või pakkumiste edastamiseks. Isikuandmeid edastatakse kolmandale osapoolele vaid seadusest tulenevatel juhtudel. Digimeerik OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Digimeerik OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
8. MUUD TINGIMUSED
8.1 VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD:
8.1.1 Digimeerik OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Digimeerik OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.1.2 Digimeerik OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Digimeerik OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Digimeerik OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
8.2 KOHUSTUSTE RIKKUMINE:
Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste täitmata jätmine või tingimuste mittekohane täitmine, sealhulgas täitmisega viivitamine.
8.3 ÕIGUSKAISEVAHENDID KOHUSTUSTE RIKKUMISE KORRAL:
8.3.1 Kui Digimeerik OÜ on kohustusi rikkunud, võib klient:
1) nõuda kohustuse täitmist;
2) oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
3) nõuda kahju hüvitamist;
4) taganeda lepingust või öelda leping üles;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
8.3.2 Klient võib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi või koos kõiki seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid, mida saab üheaegselt kasutada, kui seadusest või lepingust ei tulene teisiti. Eelkõige ei võta kohustuse rikkumisest tuleneva õiguskaitsevahendi kasutamine kliendilt õigust nõuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju hüvitamist.
8.3.3 Klient ei või tugineda kohustuse rikkumisele Digimeerik OÜ poolt ega kasutada sellest tulenevalt õiguskaitsevahendeid niivõrd, kuivõrd selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu või sündmus, mille toimumise riisikot ta kannab.
8.4 KLIENDI ÕIGUSED VAIDLUSTE LAHENDAMISEL
8.4.1 Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
8.4.2 Teie ja Digimeerik OÜ vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.